Tuesday, March 13, 2018

Lifo Article & Pictures



















Περικλή, έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που η Lady Gaga φόρεσε την τιάρα σου με τις νεκροκεφαλές στη συναυλία της στο ΟΑΚΑ. Είναι κάτι που έχεις ξεπεράσει;
Όταν πηγα την τιάρα στο ξενοδοχείο της το έκανα γιατί πίστευα ότι μπορεί να γίνει, και πάντα πιστεύω σε αυτό που ο κόσμος θεωρεί άπιαστο και αδύνατο και ακόμα παραπέρα. Οποιαδήποτε και αν είναι τα πιο τρελά όνειρα κάποιου, για μένα αποτελούν μόνο την επιφάνεια αυτωνών που είναι δυνατά να συμβουν. Οπότε όχι μόνον το έχω ξεπεράσει αλλά έχω κάνει πολλά υπέροχα πράγματα έκτοτε: Έχω συνεχίσει την συνεργασία μου με την Patricia Field την παγκοσμίου φήμης στυλιστρια του Sex & the City, η οποία έχει χρησιμοποιήσει κόσμηματα μoυ στο σήριαλ “younger”, εχουμε κάνει fashion show στο Μαϊάμι, δούλεψα για δυο χρόνια στην Follie Follie σαν σχεδιαστής της premium σειρας τους, έχω κάνει πολλά show με τον Βασίλη Ζουλια (η αλλιώς my partner in crime), και είμαι σε διαρκή κίνηση. Και αυτά που σου αναφέρω είναι λίγα. Εγω δεν έχω μείνει στην Lady Gaga.
Είχες την ευκαιρία να την γνωρίσεις; ( και αν ναι, τι εντυπώσεις σου άφησε)
Όχι αλλα το γεγονός ότι ποσταρε την κάρτα μου στο instagram της μαζί με τα λουλούδια που της έστειλα και μου είπε ευχαριστώ δημοσίως είναι αρκετό για να με συγκινήσει.
Με τι ασχολείσαι αυτόν τον καιρό;
Εκτός από τα κοσμήματα μου που είναι το πάθος μου, αυτό τον καιρό διαβάζω ανατομία, μου αρέσει πολύ να μαθαίνω πως λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα, και να βλέπω στο μικροσκόπιο την δομή των κυττάρων και την μαγεία αυτού του εργαλείου που λέγεται άνθρωπος. Διαβάζω μελέτες για ζώα που αναγεννούν τα κύτταρα τους με ρυθμό πολύ μεγαλύτερο από αυτό του ανθρώπου και μαγεύομαι.
Πως θα χαρακτήριζες τα κοσμήματα που σχεδιάζεις;
O ψυχαναλυτής μου που είχε πει πως είμαι borderline personality η αλλιώς οριακή προσωπικότητα. Τα κοσμήματα μου θεωρώ πως αντανακλούν πλήρως αυτό. Παρατηρώ σε αυτά μια μετεχμιακη διαταραχή της ευμάρειας και του πλούτου. Κατά την διάρκεια της δημιουργίας τους θέλω την δόμηση, μετά μια αντίφαση, μια αναίρεση, και μετά επαναφορά. Πολλές φορές τα καταστρέφω γιατί θέλω να βιώσω ακριβώς αυτό τον κύκλο. Μου κάνει εντύπωση που μου λένε κάποιες πελάτισσές πόσο χαίρονται με την δουλειά μου και λέω από μέσα μου που να ήξεραν τι χαρά έχω πάρει εγώ από αυτή την δημιουργία.
Πες μου τρία πράγματα που αγαπάς να κάνεις στην καθημερινότητά σου.
Μου αρέσει να διαβάζω, να μορφώνομαι να εκπαιδεύω τον εαυτό μου, να ταΐζω αυτό το πεινασμένο τέρας που λέγεται μυαλό…. Μου αρέσει να σχεδιάζω, αλλά η πιο αγαπημένη μου ασχολία είναι να πηγαίνω να κάθομαι σε έναν υπόγειο χώρο κάτω από το σπίτι μου και να ηρεμώ…η να κρύβομαι.
Υπάρχει κάτι που να ξεχωρίζεις στην προσωπική σου γκαρνταρόμπα;
Όχι.
Πως σου αρέσει να ντύνεσαι συνήθως;
Θα μου άρεσε να έχω το στυλ του gentleman, clean –cut και propper και το προσπαθώ είναι η αλήθεια, γιατί υπάρχει κάποιος μέσα μου που θέλει να ντυθεί σαν κύριος και να βγει έξω, όμως δεν μπορώ να αντισταθώ λίγο πριν βγω να μην το καταστρέψω όλο αυτό. Είμαι κλασικός σαν πρόθεση στο τέλος όμως κοιτάζομαι στον καθρέπτη και λέω: πως μπορώ να το νοθεύσω όλο αυτό? Πως θα ντυνόταν με τα ίδια ρούχα ένας κακοποιός?
Πως θα φορούσε αυτό το κοστούμι ένας νονός της νύχτας?
Υπάρχει κάτι που να έχεις βάλει στο μάτι ( και να θέλεις να πάρεις) τώρα τελευταία;
Δεν υπάρχει τίποτα που να βάζω στο μάτι και να μην το έχω, είτε πρόκειται για άνθρωπο είτε για αντικείμενο. Απλά ξέρω να περιμένω. Επίσης ξέρω ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να ζήσω δίχως αυτό.
Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;
Εσώρουχο με χρυσή τρέσα Med 15 €, παντελόνι vintage, μποτάκια vintage Bull Boxer γύρω στα 150 €, κοσμήματα fine & faux, στέμμα και αλυσίδα ζώνης όλα “Pericles Kondylatos” prices upon request. Πρόσωπο: χρυσή σκιά ματιών 60 €, Makeup 49 €, eyeliner 24 €, mascara 36 € όλα Εstee Lauder. Χρυσό Bronzer Mac 28 €, κραγιόν L’Oréal Gold Obsession 9 €.

No comments:

Post a Comment